نتايج شب اول جام رمضان

الكتريكي قو    0   -  0     تيلورسر الف

طاها    7   -   0      سي سرا

ال جي توسكا   1  -   1    تيلورسر متل قو

گالري اتومبيل پارسيان   6  -   2    پايگاه شهيد فلاح

فوتبال و تاكتیكهای دفاعی و تهاجمی

رایج ترین سیستم دفاعی٬ حریف گیری منطقه ای با چهار یا سه مدافع است٬ و نیز بعضی مواقع حریف گیری من ـ تو ـ من یا نفر به نفر و یا حریف گیری به صورت ترکیبی است.

بیشتر تیم ها امروزه با دفاع دولایه یا دو خطی دفاع می کنند(خط دفاع و خط میانی)

خط میانی با چهار یا پنج بازیکن میانی است که دو بازیکن از آنها با مسئولیت دفاعی در جلوی دفاع بازی می کنند و یا با یک بازیکن دفاعی در جلوی خط دفاع به عنوان یک محور که قابلیت توپ گیری بالایی دارد بازی می کنند. این بازیکنان میانی که مسئولیت دفاعی دارند٬ ارتباط بین دفاع و حمله را نیز فراهم می آورند.

مهاجمان (شامل دو بازیکن و یا تنها یک مهاجم) ٬ آنها حریفان را وادار می کنند  تا توپ را در جهت عرضی حرکت دهند و یا به طرف عقب بازی کنند.

بعضی از تیم ها مهاجمانشان را رها می کنند(یک یا دو بازیکن) و آنها را از کلیه وظایف دفاعی معاف می کنند. این جور تیم ها با ۸ یا ۹ بازیکن دفاع می کنند.

تیم های بزرگ غالباً فوتبال پرسینگ را بازی می کنند٬ به ویژه در میانه زمین و جناحین پرسینگ را اجرا می کنند. چنین تیم هایی هنگامی که حریف توپ داشت ٬ به وسیله دو یا سه بازیکن و یا به طور جمعی و با انسجام کامل در خطوط متحرک ٬ آنها را تحت فشار قرار می دهند و پرس می کنند.

پرسینگ نیاز به قابلیت های جسمانی قابل ملاحظه ای دارد و استقامت بالایی را می طلبد.

رایج ترین سیستم حمله ٬ حمله با دو بازیکن هدف و یا یک مهاجم تنها به عنوان بازیکن محور است. مثل: مورینتس ٬ رائول و غیره

حرکتهای رو به جلو ٬ حرکت های قطری با شدت و سرعت بالا (۱۵ تا ۲۰ متر)٬ حرکتهای متقاطع٬ تغییر پستها٬ حرکت های سریع عمقی به طرف قلب دفاع و بازی های ترکیبی به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً هافبک مرکزی غالبا دفاعی است وهافبک طراح و خلاق به بازی کردن با گوشها و جناحین بیشتر گرایش دارد. مثل: زیدان٬ فیگو٬ بکام٬ ورون و...

بازیکن خلاق ٬ بازیکنی با مغز و فکر خوب فوتبال ٬ کسی که قادر است سرعت بازی و چگونگی آن را توسعه دهد٬ در تیم ها کم و بیش وجود دارند. این قبیل بازیکنان می توانند تاثیر کلیدی در سرنوشت یک تیم داشته باشند.

بازی حمله ای می تواند در میان پاس های سریع ترکیبی درگیر با سه یا چهار بازیکن و یا پاس های بلند برای مهاجمان برای دستیابی به فضای پشت دفاع متغیر باشد

هافبکهای مرکزی یا میانی با هافبک های چپ و راست می توانند حمایت خوبی را به طرف جلو فراهم سازند٬ در نتیجه این حمایت٬ در حمله چهار مهاجم وجود خواهد داشت٬ و آن هنگامی است که دو هافبک کناری به عنوان دو مهاجم گوش به حمله اضافه می شوند و این در حالی است که تمام بازیکنان تیم در نیمه زمین حریف قرار دارند.

مهارت فردی نیز به عنوان یکی از عناصر کلیدی بازی وجود دارد.این برای درخشش کارهای تکنیکی ارزش بالایی دارد. یک حرکت سریع عمقی به طور فردی با دریبل٬ فریب و شوت به دروازه و یا ایجاد موقعیت های عالی برای همبازی٬ از جمله مهارت های فردی است که ما کم و بیش شاهد آن هستیم.

برنامه غذایی روز مسابقه فوتبال

کلیه تیمها زحمت میکشندن ، تمرین میکنند تا بازیکنان در طول ۴۸ ساعت در زمان بازی در اوج آمادگی قرار داشته باشد .راههای بسیاری برای بهبود بازدهی بازیکنان در روز مسابقه توصیه شده است که نقش تغذیه اجتناب ناپذیرترین عامل در امادگی بازیکنان میباشد .در تغذیه مواد مغذی اصلی بدن شامل کربو هیدارتها یا همان قندها ، پروتئینها و چربیها میباشد . همچنین میتوان مصرف مایعات و حتی خواب به عنوان دیگر عوامل مهم رساندن بازیکنان به شرایط آرمانی در روز مسابقه نام برد .
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی چگونگی تغذیه ، خواب و مایعات قبل ، حین و بعد از بازیها اشاره کنیم .

کربو هیدراتها

 کربو هیدراتها از کربن ، هیدروژن و اکسیژن و آبها تشکیل میشود . بدن برای دستیابی سریع به انرژی نیازمند کربوهیدارتهاست .
کربو هیدارتها موثرترین عامل تولید انرژی در بدن می باشد . چیزی در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد انرژی بدن به واسطه کربو هیدارتها تامین میشود . کربو هیدارتها در غذاهایی نظیر سیب زمینی ، برنج ، نان و ماکارونی یافت میشود که پس از مصرف در مدت ۲ ساعت از معده خارج و در مدت زمان ۳ تا ۴ ساعت تولید انرژی میکند و در بدن مورد استفاده قرار میگیرد .
به نظر من خورشت قیمه یک غذای کامل است .همچنین غذاهای آب دار به دلیل حفظ ارزشهای غذایی مواد ، بسیار غذای مناسبی است . ماکارونی نیز باید با نان خورده شود . مصرف گوشت سفید در روز مسابقه توصیه میشود ، همچنین توصیه میکنم از مصرف غذاهای سرخ کردنی پرهیز شود .

پروتئین ها

چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از انرژی بدن از طریق پروتئینها تامین میشود . پروتئینها را میتوانید در غذاهایی چون : زرده تخم مرغ ، لبنیات و گوشت قرمز بیابید .
منبع اسیدهای آمینه در بدن غذاهای پروتئین دار هستند . پس برای فراهم آوردن ترکیبات لازم جهت انجام ترمیم بافتها و وظایف طبیعی بکار می روند .
غذاهای نباتی مثل نخود و آجیل ( البته نه تخمه ) برای ترمیم بافتهای بدن و رشد عضلات و منطبق شدن آنزیمی لازم است . اگر در هنگام مصرف غذا پروتئین کافی دریافت نشود ، در آینده بازسازی سلول اتفاق نمی افتد و در برخی از بافتهای حساس بدن از بین خواهد رفت .
فراموش نکنید ؛ یکی از دلایل گرفتگی عضلات بدن کم بودن املاح بدن است .

چربی ها

انرژی حاصل از سوخت چربیها بیش از پروتئینها و کربوهیدراتهاست . هر گرم پروتئین و کربو هیدارت ۴ کیلو کالری انرژی تولید میکند این در حالی است که هر گرم چربی ۹ کیلو کالری انرژی برای بدن فراهم می آورد . هر چند سرعت هضم چربی ها کمتر از سایر مواد غذایی بدن است ، اما با اصلی ترین منبع انرژی از فعالیتهای طولانی از چربی به دست می آید .
نکته : هنگام سوخت چربی اکسیژن بیشتری مصرف میشود ، پس مصرف آن در روز بازی اصلا توصیه نمیشود .

تغذیه پیش از بازی

دو روز مانده به مسابقه باید رژیم غذایی مناسبی اتخاذ گردد . از صرف غذاهایی چون ، نوشابه های گازدار ، ادویه و چربی زیاد پرهیز شود . از مصرف غذایی که حاوی مقادیر زیاد سلولزی مانند کاهو ، خود داری شود .
همچنین در روز مسابقه ۳ تا ۴ ساعت قبل از بازی نباید غذایی صرف شود ، زیرا زمان کافی برای هضم و جذب به بدن وجود ندارد .
بازیکنی که صبحانه و ناهارش در روز مسابقه یکی است ، بازدهی کمتری در زمان بازی از خود نشان میدهد . اولین وعده غذایی در روز مسابقه صبحانه است ( این را به بازیکنان خود متذکر شوید ) که باید در حدود ۶ تا ۷ ساعت قبل از زمان برگزاری بازی مصرف شود . دومین وعده غذایی نیز ناهار است که باید در حدود ۳ تا ۴ ساعت قبل از بازی صرف شود .
مصرف مایعات در روز بازی باید در چند مرحله مورد استفاده قرار گیرد .
۲ تا ۳ ساعت قبل از بازی مصرف ۵۰۰ سی سی آب . یک ساعت مانده به بازی نیز به همین مقدار و مصرف ۱۰۰ تا ۲۰۰ سی سی آب در حین بازی و بین نیمه ها توصیه میشود . مصرف مایعات تا پس از اتمام بازی باید ادامه پیدا کند ، تا آب از دست رفته جایگزین شود .
مایع باید خنک باشد اما نباید بیش از اندازه سرد باشد ؛ زیرا در بدن گرما و سرما ایجاد میشود که با یکدیگر مغایرت دارند . محتوای قند مایعات نیز باید کم باشد .
نظر شخصی بنده این است که ۲ ساعت قبل از بازی و در حدود ۳۰ دقیقه بگذارید بازیکنان بخوابند تا ریکاوری ذهنی و عضلانی در بدنشان رخ دهد .

 

چگونه می توان به خوب بازی كردن دست یافت

راههای پیش روی مربیان در فوتبال

یك مربی همواره دوراه پیش روی دارد،

۱- شیوه و سازمانی را مطابق توانائیهای فوتبالیست هایی كه در اختیار تیم است بكار گیرد.

۲-  بازیكنانی را برگزیند كه بتوانند مطابق سازمان و شیوه های او بازی كنند.

هركدام از این روشها ارزشمند است با آنكه راه اول بهتر است .یك مربی وقتی با شیوه و آرایش از پیش تعیین شده مربیگری تیم را برعهده می گیرداگر نتایج مثبت اوراهمراهی نكندامكان كمتری برای ایجاددگرگونی و تحول دارد. از سوی دیگر اگر در جریان یك مسابقه مربی مقابل تاكتیكی رابه كار گیردكه شیوه های او را خنثی كند و فوتبالیستها تنها یك نوع بازی معین را بشناسد امكان تغییرات تاكتیكی به شدت كاهش می یابد.

بازی بسته

گروهی از مربیان در قالب یك سازماندهی و شیوه مشخص بازی ،نوعی بازی بسته را طراحی می كنند . نباید اینگونه فرض شود كه این شیوه خلاقیت را از بازیكنان سلب می كند بلكه برخلاف آن سازمان بازی باید این امكان را فراهم سازد كه بازیكن روش رقیب راخنثی و بر آن غلبه كند .
حتی بازی بسته می تواند افق گسترده ای را در یافتن و خلق راه حل ها برابر ذهن بازیكن بگشاید. دیدارهائی كه در آنها دو مربی خوب مقابل یكدیگر قرار می گیرند اما در شیوه های درخشان همیشگی خود تغییراتی ایجاد می كنند همواره به مسابقه هایی بسیار تماشائی تبدیل می شود.
بهترین حالت آن است كه مربی سازمان و شیوه ای بكار گیرد كه در آن هر بازیكن امكان استفاده از حداكثر توانائیهای خود را داشته باشد. از این رو منطقی است كه تاكتیك مطابق توانائیهای بازیكنان باشد و نه اینكه بازیكن محدود به بازی مطابق یك شیوه خاص شود.

چگونگی ارتباط مربیان با افراد پیرامون خود در یک مسابقه ...!؟

مربیگری تنها مستلزم ارسال و در یافت پیام ها و تدارک بازخورد صحیح به بازیکنان نمی باشد. بلکه همچنین متضمن ارتباط متقابل با والدین ، تماشاچیان ، داوران و مربیان تیم های مقابل است. اگر به طور موثر با این گروههای مردمی ارتباط برقرار نکنید دوره مربیگری شما ناگوار و کوتاه مدت خواهد بود...!

والــــــدین

والدین بازیکنان باید مطمئن شوند که فرزندشان تحت هدایت یک مربی است که هم دانش ورزشی بالائی دارد و هم دلواپس سلامتی بازیکن می باشد. شما می توانید به وسیله تدارک یک جلسه والدین محور در پیش از فصل مسابقه که در آن دورنما و شیوه مربیگری خود را توصیف می کنید آنها را از نگرانی آسوده کنید. چناچه والدین  با نگرانی در طول فصل مسابقه با شما تماس می گیرند به دقت به آنها گوش داده و سعی کنید به آنها پاسخ مثبت بدهید.اگر لازم است که با والدین  ارتباط برقرار کنید آنها را بعد از تمرین پیدا کنید به آنها تلفن بزنید یا یک یادداشت را از طریق پست برای آنها بفرستید.

تمــــاشاچیـــان

سکوها احتمالا در مسابقه پر و لبریز نخواهند بود ، اما این تنها بدین معنی است که صدای معدود تماشاچیانی را می شنوید که از مربیگری شما انتقاد می کنند. هنگامی که عبارتی منفی در مورد کاری که انجام می دهید می شنوید واکنش نشان ندهید و آرامش خود را حفظ کنید. چناچه پیام ارزش داشت آن را مورد توجه قرار دهید. در غیر اینصورت فراموشش کنید. تصدیق اظهار نظرهای انتقادی و ناروا از یک تماشاچی در حین مسابقه تنها باعث تشویق دیگران به بیان عقایدشان خواهد شد.بازیکنان را برای انتقادهای تماشاچیان مهیا کنید به آنها بگوئید که به شما گوش دهند نه به تماشاچیان . اگر مشاهده کردید یکی از بازیکنان به وسیله اظهار نظر یک تماشاچی تحریک شده به بازیکن اطمینان مجدد بدهید که این ارزشیابی شماست که بیشتر واقعبینانه و مطلوب بوده و چیزی است که اهمیت دارد.

داوران مســـابقه

نحوه برقراری ارتباط شما با داوران تاثیر مهمی بر شیوه رفتار بازیکنان با آنها دارد. بنابراین باید الگو باشید.به داوران با تکان دادن دست ، معرفی و شاید یک گفتگوی خودمانی درباره مسابقه ادای احترام کنید. احترام خود را به آنها قبل در حین و بعد از مسابقه نشان دهید.حرف های ناخوشایند نزنید، فریاد نکشید و یا از حرکات بدنی توهین آمیز استفاده نکنید. بازیکنان این حرکات شما را مشاهده می کنند و به این باور می رسند که چنین رفتاری مناسب است. به علاوه اگر داوران این حرکات ر از شما ببینند یا بشنوند ارتباط بین هر دوی شما قطع خواهد شد.

مربیـــان تیـــم حــریف

تلاش کنید قبل از مسابقه با مربی تیم مقابل ملاقات کنید. در خلال مسابقه با مربی تیم مقابل وارد خصومت شخصی نشوید. به خاطر داشته باشید که بچه ها مسابقه می دهند نه مربیان و به وسیله خوب بودن با مربی تیم مقابل در طول مسابقه به بازیکنان نشان خواهید داد که رقابت متضمن همکاری و تشریک مساعی است.

اهداف و اصول یک تمرین خوب

اهداف دوره بندي تمرين
 
*سازماندهي تمرين به بخش هاي كوچك تر بر اساس :
*اهداف
*مفاهيم
*وظايف
*طراحي تمرين به دوره هاي ويژه قابل اجرا براي نيل به بالاترين سطح اجرا
*ممانعت از پر تمريني و بي تمريني
 
 
اصول دوره بندي تمرين
 
*بار اضافي تدريجي و فزاينده
*حجم تمرين
*شدت تمرين
*استراحت/ برگشت به حالت اوليه
*تبيين اهداف واقع گرايانه
*سازگاري هاي گوناگون
*بار اضافي ويژه و اختصاصي
*اهداف كوتاه و بلند مدت
*قابليت تغيير برنامه

كميت هاي كنترل تمرين
 
•حجم تمرين
• شدت تمرين
• استراحت/ برگشت به حالت اوليه

حجم تمرين چيست؟
 
•دوره ها × تكرارها × كيلوگرم
•مسافت دويدن (كيلومتر)
•مسافت پيموده شده (كيلومتر)
•زمان تمرين (ساعت/ دقيقه)

شدت تمرين چيست؟
 
•اندازه اي از حداكثر واحد
 
شدت تمرين :
–%70 يك تكرار حداكثر
–%50 حداكثر اكسيژن مصرفي
–%80 حد نصاب يا ركورد مشخص

استراحت چيست؟
 
-مدت زماني كه فعاليت بدني انجام نمي شود:
–استراحت بين دوره ها و تكرارها
–روزهاي استراحت در يك ميكروسيكل
–روزهاي استراحت در يك مزوسيكل
–روزهاي استراحت در يك ماكروسيكل

مراحل تمرين
 
مرحله آمادگي
 
- پيش فصل
- تاكيد بر روي آمادگي بدني
- شروع با شدت كم و حجم زياد
- افزايش تدريجي شدت و كاهش تدريجي حجم
- تقسيم به مراحل هايپرتروفي ، قدرت و توان
 
 
مرحله مسابقه
 
–فصل مسابقه
–تاكيد روي مهارت ، تكنيك و تاكتيك هاي بازي
–شدت زياد ، حجم كم
–هدف اجراي خوب
 
 
مرحله انتقال يا استراحت
 
–پس از فصل
–استراحت فعال پيش از مرحله آمادگي
 

چگونه یک مسابقه فوتبال را مربی گری کنیم×××

 ( قسمت اول )

روز قبل از مسابقه

- برنامه ریزی در مورد آماده سازی تیم برای مسابقه

ـ تصمیم گیری در موردترتیب دادن سفرتیم و اقامت های گاه به گاه شبانه

ـ تحقیق درباره وضعیت (بدنی وروانی ) بازیكنان ( از راه جلسات فردی و خصوصی )

ـ انتخاب كردن تیم با در نظر گرفتن تمامی محدودیت های ممكن

ـ تجزیه و تحلیل حریفان

ـ لزوم پرداختن وتوجه زیادبه روحیه تیم

 

روز مسابقه

ـ جمع كردن تیم برای گردهمائی روز قبل از بازی ( زمان ، مكان ، مدت و تعدادشركت كنندگان )

ـ خاطرنشان كردن همه دستورات فردی و گروهی برای هرنفر

ـ گفتن فهرست نهائی تیم

ـ ارائه خلاصه ای از شرایط رقیب

ـ شرایط آب و هوا وضعیت زمین را در نظر داشته باشید

ـ نسبت به طرفداران و حمایت كننده های تیم حریف هوشیار باشید

ـ اطلاعاتی در مورد داور مسابقه تهیه كنید

ـ به تیم و به ویژه برخی از بازیكنان انگیزه بدهید

ـ اهمیت یك گرم كردن خوب را برای بازیكنان خاطرنشان كنید

ـ نكته مهمی كه می توان كه می توان تاكید كرد این است كه هدف از برگزاری جلسه تیمی قبل از مسابقه این نیست كه مغزهای بازیكنان راپرازیك سری لغات كنیم .اگر می خواهیم جلسه تیمی اهداف تاثیرگذاری داشته باشددستورات وراه كارهائی كه به بازیكنان ارائه می دهیم باید هم كوتاه و هم مفید باشد.صحبت كردن خیلی زیاد تاثیر زیان آوری خواهد داشت.              

منبع : مربیگری فوتبال  - مجتبی تقوی    

تاریخچه فوتبال

در مورد ریشه اصلی و حقیقی پیدایش این ورزش اطلاعات دقیقی در دست نیست. فوتبال به تدریج رشد کرد تا به شکل امروزی رسید.

در چین نوعی بازی شبیه به فوتبال در 2500 سال قبل از میلاد مسیح وجود داشت. عکس‌های مصریان نیز نوعی بازی شبیه به فوتبال را نشان می‌دهد ولی در یونان یک بازی به نام اسپیشکیروز به طرز جالبی به فوتبال امروزی شبیه است. فوتبال از سال 1894 در کشور برزیل شروع شد. این ورزش به وسیله چارلز میلر برزیلی که اجداد او انگلیسی بودند به مردم برزیل معرفی شد.

در ابتدا اختلافات بسیاری میان علاقه‌مندان راگبی و فوتبال وجود داشت. زیرا راگبی با دست و فوتبال با پا اجرا می‌شد. این مسئله در سال1863زمانی که طرفداران فوتبال شروع به اجرای این ورزش توسط پاها کردند اتفاق افتاد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال در سال 1904 تاسیس شد. در سال 1920 بازیکنان فوتبال در مسابقات المپیک بلژیک شرکت کردند و در سال 1930 اولین جام‌جهانی در کشور اوروگوئه برگزار شد.

در تاریخ آمده است، سربازان چینی در حدود 2000 سال پیش ورزشی می‌کردند که آن را تسوچو  می‌نامیدند. تسو یعنی ضربه‌زدن با پا و چو یعنی توپ یا هر شیء گوی مانند.
600 سال بعد هم ژاپنی‌ها یک ورزشی شبیه به فوتبال داشتند که آن را کماری  می‌نامیدند.

حتی قبل از چینی‌ها، یونانی‌ها ورزشی اختراع کرده بودند که آن را هارپاستون می‌نامیدند. البته بازی آن با توپی بود که درونش ماسه و یا شن وجود داشت. وقتی انگلیسی‌ها به یونان رفتند ورزشی آوردند به نام هارپاستیوم که آن هم با توپ اجرا می‌شد و این زمینه‌ای بود تا فوتبال در انگلیس به شکل امروزی برسد. 

هیچکس دقیقا زمان شروع فوتبال را نمی‌داند. تا آنجاییکه مورخان نوشته‌اند، در روستاهای انگلیس حدود 1000 سال قبل بازی با توپ وجود داشته است و بعد از مدتی تیم‌های مختلف روستایی شروع به مسابقه با هم کردند و ظاهرا شیوه بازی طوری بوده است که تیم‌ها سعی بر این داشتند توپ را به منطقه دفاعی حریف برسانند.

در قرن 14 این بازی به قدری محبوب شد که پادشاه انگلیس آن را غیر‌قانونی خواند ولی مردم هیچ توجهی به آن نکردند. 250سال بعد طبقه اشراف رفته رفته به این ورزش روی‌آوردند و از دیدن و بازی کردن فوتبال لذت می‌بردند و بالاخره به خاطر نفوذی که در طبقه حاکم داشتند و علاقه و تمایلشان به فوتبال باعث شد که تصمیمی برای پیاده کردن یک شیوه کلاسیک در قوانین فوتبال اتخاذ نمایند.

در دهه 1800 میلادی مدرسه‌های معروف انگلیس این ورزش را به عنوان تفریح محصلین در برنامه درسی گنجاندند. هر مدرسه، قانون مخصوص به خود را داشت. سپس در سال 1823 فوتبال به صورت معمول رسمیت یافت و از سال 1848 تا 1862 فوتبال در سطح انگلستان یکپارچه شد و حتی کتابی به نام ساده‌ترین ورزش نوشته شد که مشتمل بر قوانین اصولی فوتبال آن زمان بود.

فوتبال مدرن از کشور انگلستان سرچشمه گرفته است. در سال 1850 فوتبال به دوردست‌ترین شهر‌های دنیا از قبیل مانیلا در فیلیپین و سایر کشور‌ها رسید.

در جام‌جهانی1970 مسابقه‌ای بین ایتالیا و برزیل برگزار شد که 800 میلیون نفر از مردم سراسر جهان ناظر بر اجرای مسابقه بودند. امروزه اکثر مردم جهان به فوتبال بیشتر از سایر ورزش‌ها علاقه نشان می‌دهند.

مسابقه فوتبال

مسابقه فوتبال گل كوچك

خداحافظ

خداحافظ فوتبال

.

.

.

سلام به داوری 

سلام

مسابقات ليگ دو به برج ۷ موكول شد

 

باخت در بازی دوستانه

تیم فوتبال دهیاری اسبچین که در لیگ ۲ استان مازندران مشغول به فعالیت می باشد در یک دیدار دوستانه مقابل تیم مس رفسنجان که در لیگ یک کشور فعالیت دارد در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان رفت و با ارائه دادن یك بازی خوب و تماشا پسند یک بر صفر  از این تیم که از دو بازیکن برزیلی سود می برد شکست را پذیرفت و با این باخت خفیف در برابر این تیم لیگ یکی کشور برای حریفان استانی خود خط و نشان کشید  .

درضمن باید از زحمات آقای مهدی پایدار سرمربی جوان تیم اسبچین تغدیر و تشکر نمود چرا که با دست خالی چنین تیم خوبی را جمع کرده است./

گزارش کوتاه بازی :

تیم فوتبال دهیاری اسبچین بازی را با بازیکنان خود شروع کرد .

دروازه بان : سید محمد میرصادقی

مدافعان : مجید مشیری * محمد برار پور * امید محمود زاده * مرتضی شعبانی

هافبک ها : حسین خجسته * محمد باحساب * محمد خسروی * رامک نعیمی * ابوالفضل خرمی

مهاجمان : امیر نعیمی

بازیکنان جایگزین :

سید محمد میرصادقی : مهدی خلیلی

رامک نعیمی : علیرضا شهبازی

مرتضی شعبانی : پیام اکبری

محمد باحساب : محمد علینژاد

محمد خسروی : امین نعیمی

امیر نعیمی : پیمان

ابوالفضل خرمی : ابراهیم رمضانی

بازی بسیار با کیفیتی را از سوی دو تیم شاهد بودیم توپ کاملا روی دروازه ها بود و کمتر بازیکنان حرکت اضافه با توپ داشتند فشار مس به  تیم دهیاری اسبچین چربش بیشتری داشت بعد از گرفتن چند موقعیت گل زنی توسط گلر تیم دهیاری اسبچین که بازیکنان مس روی شوت های از راه دور به دست آورده بودند نهایت موفق شدند در دقیقه ۴۵ نیمه اول روی یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ دروازه و روی یک غافل گیری تنها گل بازی را به ثمر برسانند . نیمه دوم نیز هر دوتیم موقعیت های گل زنی خود را از دست دادند تا با همان تک گل بازی به پایان برسد ./

تیم مس رفسنجان دیدار قبلی خود را مقابل تیم صدف عباس آباد با نتیجه پر گل ۶ بر ۰ به نفع خود به پایان رساند.

 

سلمانشهر با این همه استعداد از شهر های همجوار بازیکن میگیرد.

خودتان نظر دهید چرا پیام شهدای سلمانشهر باید از بازیکنان شهر های دیگر استفاده کند و نتیجه خوبی نگیرد .!

خودتان بازیکنان سلمانشهری را که در تیم دهیاری اسبچین بازی می کنند بشمارید و نظر دهید آیا این بازیکنان نمی توانستند برای تیم اول شهرشان بازی کنند.

بازیکنان امیدهای ستاره قو که به عضویت تیم دسته دویی دهیاری اسبچین درآمده اند

 

جمعه ۲۴/۴/۱۳۹۰ ساعت ۱۷ 

شهدای بیشه سر بابل  ۰  -  ۰  دهیاری اسبچین  

امید محمود زاده و امیرحسین رضایی از بهترین بازیکنان این دیدار برای دهیاری اسبچین بودند.  

   

امید محمود زاده       امیرحسین رضایی 

جدول رده بندی و بازی های دور برگشت لیگ دو

ردیف

نام تیم

نام بازیکن اخطاری

نام بازیکن اخطاری

نام بازیکن اخطاری

نام بازیکن اخطاری

نام بازیکن اخطاری

۱

شهدای بیشه سر بابل

محسن پور شماره ۱۲

 

 

 

 

۲

اسب چین سلمانشهر

باحساب شماره ۲۵

 

 

 

 

۳

شهداء میارکلا

رمضانی شماره ۱۵

رمضانی شماره ۱۱

حمیدیان شماره ۱۹

 

 

۴

استقلال رشکلا آمل

زارعی شماره ۲

ریحانی شماره ۵

 

 

 

۵

سد نکا

قاسمی شماره ۱۰

شاهانی شماره ۲۰

 

 

 

۶

شاهد کردخیل ساری

حسینی شماره ۷

اکبر زاده شماره ۶

ابراهیم پور شماره ۱۵

شیری شماره ۱۷

 

۷

خورشید کلا گلوگاه

رجبی شماره ۱۶

خواجوی شماره ۲۱

گلچوبی شماره ۲۵

 

 

۸

شهدای کتی لته شیرگاه

حبیب پور شماره ۱۶

ولی نژاد شماره ۸

ولی نژاد شماره ۶

خلیلی شماره ۱۳

پور مند شماره ۴

 

ردیف

نام تیم

بازی

برد

باخت

مساوی

زده

خورده

تفاضل

امتیاز

۱

سد نکا

۷

۵

۱

۱

۱۶

۷

۹

۱۶

۲

خورشید کلا گلوگاه

۷

۴

۲

۱

۱۰

۵

۵

۱۳

۳

اسب چین سلمانشهر

۷

۳

۱

۳

۱۱

۷

۴

۱۲

۴

شهدا میار کلا

۷

۳

۳

۱

۱۰

۱۲

۲-

۱۰

۵

استقلال رشکلا آمل

۷

۳

۲

۲

۷

۹

۲-

۱۰

۶

شاهد کردخیل ساری

۷

۲

۳

۲

۱۰

۱۵

۵-

۸

۷

شهدای کتی لته شیرگاه

۷

۲

۴

۱

۸

۱۲

۴-

۷

۸

شهدای بیشه سر بابل

۷

۱

۵

۱

۳

۸

۵-

۴

 

ردیف

تاریخ

روز

نام تیم

نام تیم

هفته

ساعت

شهرستان

ورزشگاه

۱  

۳۱/۵/۹۱

سه شنبه

خورشید کلا گلوگاه

بیشه سر بابل

هشتم

۱۷

گلوگاه

گلوگاه

۲

//

//

سد نکاء

شهداء کته لته شیر گاه

//

//

نکاء

شهید طوسی

۳

//

//

شهدا میارکلا

شاهد کردخیل ساری

//

//

ساری

گلیرد

۴

//

//

اسب چین سلمانشهر

استقلال رشکلا

//

//

سلمانشهر

اسب چین

۵

۷/۶/۹۱

سه شنبه

شهداء بیشه سر بابل

استقلال رشکلا آمل

//

۱۶

بابل

بیشه سر

۶

//

//

خورشید کلا گلوگاه

سد نکاء

نهم

//

گلوگاه

گلوگاه

۷

//

//

شاهد کردخیل ساری

اسب چین سلمانشهر

//

//

ساری

کردخیل

۸

//

//

شهداء کته لته شیر گاه

شهدا میارکلا

//

//

شیر گاه

شیرگاه

--

۱۳/۶/۹۱

دوشنبه

دور اول جام حذفی

--

--

--

--

۹

۲۱/۶/۹۱

سه شنبه

سد نکاء

بیشه سر بابل

دهم

//

نکاء

شهید طوسی

۱۰

//

//

استقلال رشکلا آمل

شاهد کردخیل ساری

//

//

آمل

رشتکلا

۱۱

//

//

شهدا میارکلا

خورشید کلا گلوگاه

//

//

ساری

گلیرد

۱۲

//

//

اسب چین سلمانشهر

شهداء کته لته شیر گاه

//

//

سلمانشهر

اسب چین

--

۲۷/۶/۹۱

دوشنبه

دور دوم جام حذفی

--

--

--

--

۱۳

۴/۷/۹۱

سه شنبه

شهدا بیشه سر بابل

شاهد کردخیل ساری

یازدهم

۱۴

بابل

بیشه سر

۱۴

//

//

سد نکاء

شهدا میارکلا

//

//

نکاء

شهید طوسی

۱۵

//

//

شهداء کته لته شیرگاه

استقلال رشکلا آمل

//

//

شیر گاه

شیرگاه

۱۶

//

//

خورشید کلا گلوگاه

اسب چین سلمانشهر

//

//

گلوگاه

گلوگاه

--

۱۰/۷/۹۱

دوشنبه

دور سوم جام حذفی

--

--

--

--

۱۷

۱۸/۷/۹۱

سه شنبه

شهدا میارکلا

شهدا بیشه سر بابل

دوازدهم

//

ساری

گلیرد

۱۸

//

//

شاهد کردخیل ساری

شهداء کته لته شیرگاه

//

//

ساری

کردخیل

۱۹

//

//

اسب چین سلمانشهر

سد نکاء

//

//

سلمانشهر

اسب چین

۲۰

//

//

استقلال رشکلا آمل

خورشید کلا گلوگاه

//

//

آمل

رشتکلا

--

۲۴/۷/۹۱

دوشنبه

دورچهارم جام حذفی

--

--

--

--

۲۱

۲۵/۷/۹۱

سه شنبه

شهداء بیشه سر بابل

شهداء کته لته شیرگاه

سیزدهم

//

بابل

بیشه سر

۲۲

//

//

شهدا میارکلا

اسب چین سلمانشهر

//

//

ساری

گلیرد

۲۳

//

//

خورشید کلا گلوگاه

شاهد کردخیل ساری

//

//

گلوگاه

گلوگاه

۲۴

//

//

سد نکاء

استقلال رشکلا آمل

//

//

نکاء

شهید طوسی

۲۵

۲/۸/۹۱

سه شنبه

اسب چین سلمانشهر

بیشه سر بابل

چهاردهم

//

سلمانشهر

اسب چین

۲۶

//

//

شهداء کته لته شیرگاه

خورشید کلا گلوگاه

//

//

شیر گاه

شیرگاه

۲۷

//

//

استقلال رشکلا آمل

شهدا میارکلا

//

//

آمل

رشتکلا

۲۸

//

//

شاهد کردخیل ساری

سد نکاء

//

//

ساری

کردخیل

--

۲۲/۸/۹۱

دوشنبه

فینال جام حذفی

//

//

---

---

 

نقل و انتقال

پیوستن چند بازیکن به تیم های دهیاری اسبچین و پیام شهدای سلمانشهر امید های ستاره قو را تعطیل کرد .


پرپرشدن آرزوهاي ستاره قو

با باختي كه تيم ستاره قو ديروز مقابل سايپا شمال قائم شهر متحمل شد عملا از صعود به مرحله بعد بازماند .

تيم خوب ستاره قو در حالي كه نيمه اول را با نتيجه 2 بر 0 به پايان رسانده بود در نيمه دوم باز هم ابتدا ستاره قو به گل رسيد اما عدم هماهنگي بين دارو و كمكش گل را مردود اعلام كردند دقيقه 65 بود كه با اشتباه مسلم داور تيم سايپا شمال صاحب يك موقعيت پنالتي شد و از همان جا نتيجه با كمك داور در دقايق 70 و92 گل هاي ديگري وارد دروازه تيم ستاره قو شد و نتيجه را 3بر 2 واگذار نمود .ولي نبايد از زحمات بازيكنان تيم ستاره قو بخصوص دروازه بان اين تيم چشم پوشي كرد .

نتایج تیم فوتبال ستاره قو در هفته اول و دوم

ستاره قو سلمانشهر  ۰  --   ۰   ساحل عباس آباد

شهید بصیر فریدونکنار  ۱  --  ۰  ستاره قو سلمانشهر

افتتاحیه لیگ برتر استان مازندران

اولین بازی لیگ برتر استان مازندران را در سال 1390 تیم های ستاره قو و ساحل عباس آباد برگزار می نمایند.

ستاره قو    --  ساحل عباس آباد

یکشنبه 90/06/13

ورزشگاه شهدای سلمانشهر - دانیال

لوگوی تیم ناب استیل سلمانشهر

بگیر حالشو ببر

بازرگانان چالوس === ستاره قو سلمانشهر

تیم ستاره قو سلمانشهر در زمین شهرداری چالوس روز دوشنبه میهمان تیم بازرگانان چالوس میباشد. این دو تیم تاکنون یک بار با هم بازی کرده اند که نتیجه آن با بازی خوب بازیکنان جوان و آینده دار تیم ستاره قو 2 بر 1 به صود تیم سلمانشهری رقم خورده است .

بازرگانان چالوس == ستاره قو سلمانشهر

دوشنبه 90/04/06

برد مقتدرانه تیم ستاره قو

تیم ستاره قو سلمانشهر در دیداری دوستانه توانست تیم دهیاری ولی آباد کرج را که در زیر گروه کرج بازی می کند را با نتیجه 7 بر 2 شکست دهد .

تیم ستاره قو در خانه خود یک بازی زیبا و یک طرفه ای را به نمایش گذاشت به طوری که در نیمه اول بازی را 3 بر 1 به سود خود پابان داد و به رختکن رفت .

در نیمه دوم نیز برتری با تیم امیدهای ستاره قو بود که با به ثمر رساندن 4 گل دیگر و دریافت 1 گل بازی را در دست گرفتند و تاکتیک مربی فهیم و جوان خود آقای مهدی پایدار که همان حفظ توپ در نیمه زمین بود پرداختند تا سر انجام داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد .

 ترکیب اصلی تیم ستاره قو در این دیدار

میثم فرجی

 شاهین لاهوتی                        سجاد گل کوهی                          ابراهیم رمضانی

سجاد کریمی                                  سامان شریفی

محمد شعبانی          محمد برارپور        سید علی سطوتی           ابوالفضل خرمی

علیرضا علیخواه

مهدی پایدار اولین برد را با تیم ستاره قو دشت کرد !!!

تیم فوتبال ستاره قو سلمانشهر عصر امروز میزبان تیم بازرگانان چالوس بود که طی یک بازی مقتدرانه و حساب شده توانست این تیم پر آوازه را با شکست بدرقه کند .

در ابتدای بازی این تیم چالوسی بود که طی یک بازی برتر حتی توانست در دقیقه 30 بازی توسط مهاجم ریز نقش و سرعتی خود ( محمود سام ) به گل برسد اما این پایان ماجرا نبود بعد از صحبت های مربی فهیم تیم سلمانشهری آقای مهدی پایدار این تیم ستاره قو بود که نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و طی یک ضربه کرنر که بصورت ترکیبی بر روی دروازه ارسال شد سید علی سطوتی مدافع جلوکشیده این تیم گل تساوی را به ثمر برساند .

در پایان در حالی که همه گمان می کردند این بازی با همین نتیجه به اتمام می رسد طی یک ضربه استگاهی که از سمت چپ به سمت دروازه ارسال شد با اشتباه مدافع و دروازه بان حریف تیم ستاره قو به گل پرتری رسید .

ستاره قو سلمانشهر 2  -   1  بازرگانان چالوس

ناصر حجازی

در گذشت اسطوره ی فوتبال ایران و استقلال مرحوم ناصر خان حجازی را به تمام فوتبال دوستان تسلیت عرض می نماییم./



روابط عمومی باشگاه ستاره قو سلمانشهر


خرمشهر

سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد

فتح خرمشهر،فتح خاک نیست،فتح ارزشهای اسلامی است.خرمشهر شهر لاله های خونین است.خرمشهر را خدا آزاد کرد.

khoramshahr

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتها و ارتجاع منطقه حمایت می شد را از پای در آورد و کام ایرانیان رشید را برای همیشه شیرین کند.

تولد دختر پیامبر

سالروز تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گرامی باد .

فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب, فاطمه فخر زنان، روز حساب
فاطمه یعنی رضای کردگار
شاهکار خلقت پروردگار.

روابط عمومی باشگاه ستاره قو سلمانشهر

روابط عمومی باشگاه ستاره قو

سالروز تولد امام خمینی (ره) گرامی باد .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما


روابط عمومی باشگاه ستاره قو سلمانشهر

گالری ستاره قو

سال ۱۳۸۹

برای مشاهده تمامی عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید .

ادامه نوشته

گل زنان تیم فوتبال امید ستاره قو سلمانشهر

جدول گل زنان تیم ستاره قو سلمانشهر

بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید
ادامه نوشته